Friday, July 17, 2009

欢天喜地

或者有几个知己好难得 有个钟意你嘅人更加难得
但係我觉得最难得係可以 认识你 我算最有福气

所以有乜野都好 可以当乜事都无
只要有你係度 我就富有过亿万富豪
係得你 你永远无得比

天一光到细看日落这样美
怎么讲世界万物也因你起
漆黑之中仍然有你
这一分钟和谁讲起 本世纪最重要的你
你重要过所有道理 你重要过我自己
一天一天儿仍爱你 一点一点儿仍想起
这个比我重要的你
我只要你係隔离 我只要见到你
我欢……天……喜……地……

如果真係可以一世同你係埋一齐
也就肯制 放弃一切都无所谓
係得你 叫我每秒欢喜

永远有人话你对我唔係真 唔係咁架
有人可以为爱人死我谂我係因你而生
净得你 带我去你心扉

No comments: